Happy Hockey

Ontstaan uit passie voor plezier en sport

Happy Hockey oranje logo

Over ons

Happy Hockey is opgericht in 2023 om hockey te stimuleren door meer plezier te creëren binnen de hockeysport en dit over te brengen door toffe evenementen en aantrekkelijke communicatie.

In 2020 zijn wij begonnen als SVD Hockeyevenementen en hebben onder deze naam hockeykampen, -toernooien en -feesten georganiseerd. De positieve reacties die we hier op kregen waren overweldigend.

We hebben meer dan 1000 kinderen een onvergetelijke tijd gegeven in de afgelopen 3 jaar. De aankondiging dat we gingen stoppen als SVD hockeyevenementen kwam dan ook als een schok voor vele kinderen en ouders, maar hier zijn we weer…

We wilden een nieuwe start maken om zo nog meer kinderen een onvergetelijke tijd te geven, waarbij plezier centraal staat. Het is dan ook om deze reden dat we terug zijn gekomen als Happy Hockey. 🏑

Happy Hockey organiseert hockeykampen, -toernooien en feesten in combinatie met hockeyclubs! Daarnaast hebben we ook partnerschappen met hockeyclubs waarbij wij werken als hulp voor de evenementencommissies. Ook verzorgen wij workshops en trainingen om coaches en trainers beter te maken én helpen wij clubs bij de communicatie naar leden en niet-leden toe!

Klik hieronder om onze evenementen te ontdekken of meer te lezen over wat wij doen voor clubs!

Hoe is SVD Hockeyevenementen ontstaan?

Groepsfoto SVDH

Geen hockeykampen in Zeeland, huh?

Dat is bizar he? Voor een hockeykamp dat niet enkel voor de leden van de hockeyclub was, moest je al snel naar Rotterdam, Breda, Eindhoven of Amsterdam. Veel van onze begeleiders hebben vroeger jaarlijks meegedaan aan de hockeykampen van de 'grote' organisaties. Wij hebben daarom besloten om het zelf te organiseren, en zo is SVD Hockeyevenementen ontstaan.

Begin 2020 kwam de begeleiding bij elkaar om voor de GMHC een afsluitende dag van het seizoen te organiseren. Dit werd zo leuk ontvangen dat we dit vaker wilden doen en niet enkel als afsluiting van het hockeyseizoen. We besloten daarom om SVD Hockeyevenementen op te zetten: De organisatie die hockeyevenementen zou organiseren waar het draait om plezier hebben, beter worden in hockeyen en nieuwe vrienden maken. We hebben in de zomervakantie van 2020 ons eerste hockeykamp georganiseerd voor 65 super-enthousiaste hockeyers van de GMHC en HC Walcheren. Nu zijn we al bijna dan twee jaar verder en staan ons 6e en 7e kamp op de planning voor komende meivakantie. De verwachting is om meer dan tweehonderd, ja twee-honderd enthousiaste deelnemers te ontvangen.

Het recept voor dit succes is in wezen niet zo moeilijk... 'Gewoon' zorgen dat onze deelnemers de leukste tijd hebben tijdens onze (dag)kampen, feesten, evenementen en clinics! Onze drijfveer is het plezier van de deelnemers!

Wij zijn een erkend leerbedrijf!

Dit betekent dat wij stageplekken kunnen aanbieden voor enthousiaste studenten! Wil je meer weten of ben je gewoon benieuwd? Neem dan contact met ons op!

Video Aspect Ratio: 16:9

Benieuwd naar onze komende kampen?

Klik hieronder!